הצהרת נגישות

נגישות אתרים
תרבויות עולמי פועלת בכדי שאתר האינטרנט יהיה נגיש ושוויוני לכולם
לצורך כך הנגשנו את האתר לאוכלוסיות הבאות
- מוגבלי ראייה כולל עוורי צבעים, לקויות ראיה ועוד
- מוגבלים מוטורית בידיים , כאלו שקשה להם עם העכבר והמקלדת
- אנשים עם קשיים מסוגים שונים כגון: קריאה, למידה, הבנה, ועוד
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
באתר אנו משתמשים ברכיב עזר להנגשת אתרים על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כמוגדר ב: W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים בנגישות
ישנם מספר חלקים – סעיפים חשובים שמבטיחים הגדרת האתר כנגיש לקהל המוגבל. ואלו הם
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

הסתייגות
יחד עם זאת נסייג ונאמר שמפני שהאתר שלנו כולל מערכות הזנת תוכן שונות שפועלות לפי שיטת WYSIWYG ייתכן שחלקים בדפי התוכן לא יצליחו להיות מונגשים בצורה כוללת, וייתכן שתצטרך התערבות בקוד האתר נוספת. במידה וגילתם מצב כזה, אנא צרו קשר בכדי שנוכל לטפל בכך באופן המהיר ביותר.
כמו כן במקרים מסויימים האתר שלנו מציג תוכן שבא מאתרים אחרים, שחלקם טרם הונגשו ואין לנו אפשרות לאחריות על צד ג', אך נשמח לקבל הערות ולהפנות את תשומת לב הגורמים הקשורים בכך.

פניות
כל שאלה, הבהרה, הצעה ופניה באופן כללי שקשור לאתר אנא שלחו לדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור
לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

חיפוש אחר האמת - מסע באימן - טיולי דתות, תרבות ורוחניות

חיפוש אחר האמת! בהמשך להצלחת ערב המבוא בתל אביב אני מקיים שני מפגשים בהרצליה בהם אפתח נושאים שונים המופיעים בספר.
רחוב נווה עובד 17. נוף ים, שער כחול, קומה שנייה. מחיר 50 שח בתשלום מראש, 60 במקום 
30.1 יום ד' שעה 20.00  מהו האדם? רוח, נשמה, גוף, מרכזים אנרגטיים ועוד - לחצו לתשלום
27.2 יום ד' שעה 20.00 מהו העולם? העולמות הלא נראים, חוקים טבעיים ועוד - לחצו לתשלום

על הספר

האימן היא קבוצה אזוטרית-רוחנית, המונה כיום כ-1500 איש ברחבי תבל ולה סניפים בכל העולם, ויישוב רוחני אחד בישראל. היא הוקמה על ידי ריימונד ג'ון ארמין, שקרא לעצמו "ליאו," בשנת 1971 (הוא נפטר בשנת 2002 בגיל 78), וממשיכה לפעול עד היום. בשלהי שנות השמונים של המאה העשרים נחשבה אגודת האימן לאחת הכתות המסוכנות ביותר בישראל. כך הכתיר אותה הדו"ח של הוועדה הבינמשרדית לחקר הכתות, אשר מונתה על ידי שר החינוך דאז, זבולון המר, בשנים 1983-1988. האמת הייתה מאד רחוקה מכך.

     סיפור המסע שלי בדרך האימן דומה לסיפורי המסע של צעירים וצעירות אחרים באחת הדרכים הרוחניות הנפוצות כיום. רבים חווים את החיפוש הרוחני. לכל אחד ואחת מהם נדמה שהוא הראשון ההולך בדרך זו, ושהוא לבד. אבל באימן אומרים, "אתה לא לבד ולעולם לא תהיה".

     החלק הראשון של הספר מביא את סיפורי כצעיר תם ונלהב, שחיפש את עצמו בעולם הרוחני ונתפס לתורתה של דרך מסוימת. אינני אומר שדרך זו טובה או רעה. באימן לימדו אותנו שאין רע או טוב, אלא 'עוזר' או 'לא עוזר', 'מתאים' או 'לא מתאים'. בגיל צעיר האימן התאים לי כמו כפפה ליד. מאוחר יותר הוא חדל להיות כזה. גרתי במעלה צביה, יישוב של אנשי אימן, שנועד להגשים את תורת האימן בחיי המעשה, ולימדתי שלוש עשרה שנים במסגרת אגודת האימן. אהבתי את הדרך שעשיתי, אך בסופו של דבר עזבתי את האגודה ואת הישוב. .

     חלק זה של הספר נוגע גם בחיפוש שלי כבחור צעיר ורומנטי בשנות העשרים לחייו אחר אהבה. אחת התובנות שיש לי כיום, שלושים שנים אחרי כן, היא שיש אהבה בעולם, והיא הרבה יותר קרובה אלינו ממה שאנו חושבים.

     החלק השני של הספר חושף לראשונה את תנועת האימן ועיקרי אמונתה על ידי אדם שהיה חלק ממנה במשך שנים. הוא מביא את סיפורו ותורתו של ליאו, המייסד, מרחיב על התפישה הדתית והערכית של התנועה, מגלה שיעורים בידע האזוטרי ומתאר את תפיסת הלימוד ושיטתו, ומספר על ההיסטוריה של האימן בארץ ובעולם.

     החלק השלישי של הספר מספר על הניסיון לבנות את מעלה צביה כישוב רוחני ברוח האימן. משולבים בו תיאור מן החוץ, הנשען על מקורות ראשוניים, ותיאור מן הפנים – החוויה האישית שלי כאדם שגר במקום ונאבק על דמותו.

     הספר נכתב במשך שלושים שנה, החל מן המפגש הראשון שלי עם האימן (כיומן). המשכו בפרקים שונים שליוו את תהליך הפרישה שלי מהישוב ומן התנועה, וסיומו הוא סוג של חשבון נפש מנקודת מבט רחוקה. דבר אחד ודאי לי, הדרך הרוחנית שלי ממשיכה בצורות אחרות, גם אחרי עזיבתי את האימן.

השאלה הגדולה היא האם בסופו של החיפוש הרוחני ישנה אמת שניתן להגיע אליה? לפי תפישת האימן יש אמת כזו, גם אישית וגם קולקטיבית, אלא שהדרך להגיע אליה כרוכה בתשלום מחיר שלעיתים הוא כבד, ולא כולם מוכנים לשלם אותו
 



 

מתוך הכתוב

העסקה האנושית

לפי תפישת האימן רוח האדם באה ממקום כלשהו ביקום כדי לעשות שירות על פני האדמה – להיות כלי לקליטת אנרגיות גבוהות מהיקום בעבור כדור הארץ. במידה והאדם ימלא את תפקידו, החלק הגבוה שבו יוכל להמשיך למקום אחר ביקום שאליו הוא נועד. העסקה היא כזאת: אם אדם משרת את הפלנטה והיקום, הרי שהוא מועיל ומקבל הרשאה להמשיך במסע ההתפתחות שלו למקום גבוה ומפותח יותר, שם יוכל לעשות שירות אחר. 

     אבל יש כאן דבר נוסף: רוח האדם, למרות שהיא ממקום גבוה, לא יכולה להשתנות ולהתפתח, לצבור ניסיון ואיכויות, מבלי להיות מעורבת בעולם הפיסי. אנרגיה צריכה עוגן פיסי כדי לנוע דרכו ולהשתנות דרכו. ההופעה של רוח האדם על פני האדמה היא הזדמנות לצבירת ניסיון, איכויות, שינוי, שישפרו ויעדנו אותה ויאפשרו לה להמשיך במסע ההתקדמות שלה דרך קרן הבריאה. כול דבר גדל או קמל, השהות של רוח האדם בעולם הפיזי היא הזדמנות פז עבורה לגדול, בתנאי שתשרת את הפלנטה. העסקה האנושית היא מצב של win win שבו גם האדם וגם כדור הארץ יכולים לגדול ולהתפתח כתוצאה מהמפגש אחד עם השני. אלא שהבחירה היא בידיו של האדם. זה כך כדי שהאדם יוכל להרוויח את המשך קיומו והתקדמותו ביקום בזכות ולא בחסר (מה שנקרא בקבלה "לחם זכות").

זאת ועוד, העסקה האנושית מניחה את קיומה של נקודת מבט חיצונית המתבוננת על הדברים מלמעלה וקשורה לזכות הבחירה החופשית, ובכך שונה האדם מכל יצור חי אחר.

 

רשימת
תפוצה
לקבלת מידע נוסף אודות טיולים חדשים ישירות
לתיבת האימייל שלכם, הרשמו למועדון הלקוחות שלנו